Naujienų melodija

Odeta yra žiniukė, t.y. ji daro ir skaito žinias. Ji dar ir studijuoja operinį dainavimą. Ir ruošdama žinias visad ką nors dainuoja. Čia ką pavyko įrašyt vieną savaitgalį (kažkur fone dar ir BBC skirtukas iš kažkurio tv).

Su paskutiniu būkit atsargūs, bet jau įsitikinkit, kad nėra krištolinių taurių aplinkui.

beje, aš jau nebepasakosiu, ką man reikėjo padaryt, kad Odeta sutiktų atiduot man autorines teises į šituos įrašus :) (jei rimtai, tai viena jos į jos vadybininkus jau zabyta).


  1. Dieve dieve:) Ir kodėl aš turėčiau tikėt tais balsais iš radijo, kai jie man pasakoja apie “naujausias žinias iš Lietuvos ir pasaulio”?

  2. vaidapi

    kamon.ciagi Ode.

  3. Bandžiau juokaut iš skaitytojo kampo:) Šiaip tai man visiškai dzin:)

  4. beje, o ką ji niūnuodavo, kai dar nestudijavo operos?

  5. egle

    girdejau as tada Odetos “Viktorai, tu tikiuosi niekur sito nenaudosi???”




Parašykite komentarą

  • Archyvai

  • viktoras taškas jakovlevas eta gmail taškas com
  • Creative Commons

    Turinys yra Creative Commons, jeigu nenurodyta kitaip


